Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co se týče smlouvy na nákup tramvají 60 tramvají 14T a 250 tramvají 15T, tak plačete na špatném hrobě. Stěžujte si u exprimátora Béma a jeho lidí, kteří podepsali smlouvu, jejíž vypovězení by přišlo dráž, než její splnění.

Mimochodem Brno kdysi podepsalo se Škodou smlouvu na dodávnu 2-10 tramvají po dobu 10 let. Během prvních pěti let odebrali celkem 29 vozů 13T, potom čtyři roky nic. Chtěli z toho vybruslit s tím, že smlouvu v podstatě splnili, protože celkem měli odebrat 20-100 kusů a oni mají 29 kusů. Škodovka ve smlouvě našla kličku, že za ně zaplatili málo. Zaplatili pouze smluvní cenu, která měla být v dalších letech navýšena o inflaci, což se nestalo. Škodova pohrozila soudem a pak přišla se spásným řešením: Když od nás v rámci této smlouvy odeberete ještě dalších 16-20 tramvají, tak na to nebudeme řešit. A tak přišlo loni do Brna dalších 20 nových tramvají 13T ze Škody Transportation.

0 0
možnosti

Metro jezdí bez řidiče už dávno, tramvajím tomu brání hlavně zákony a na autobusy si možná počkáme, ale i u nich je to s jistou nadsázkou možné. Jinak bych i souhlasil.

0 0
možnosti
Foto

Aktuálně Babiš oznámil, že zruší plánované zvýšení platů řidičů MHD.

Dobré, ne?

0 0
možnosti
Foto

Příkaz státu na zvýšení platů v jiném, často soukromém sektoru, je taková naše specialita suplující kolektivní vyjednávání. Autor krásně ukázal, kde jsou ty peníze, které by u fungující firmy, mohly zkončit na výplatních páskách řidičů bez zásahů od státu.

0 0
možnosti
Foto

A takových "odborníků" pro stát pracuje.. jéje.. ;-D

1 0
možnosti

Včera jsem se vyjadřoval - (Podobný článek). Řidiči nejsou a nebudou - stav dloho trvající, předpokladatelný. Dřívejší 2 letá ZVS, řidiče produkovala. Dnes pořízení ŘP + Profesní je nesmírně nákladné. I z OV se odcházelo do Prahy za vyšší mzdou - již se neděje = ostatní náklady. Odchází se do Německa - program, včetně rodin a dětí , Anglie, Švédska. Zajímavé je Norsko ! Následně je to o mzdách - DPO stojí ročně 1 miliardu Kč !.Stav se zlepšil - předpokládám, že to není v možnostech menších měst. Nákup techniky uvážlivý - s připěním EU - Problém Prahy vidím klasicky - Nákupy, pro nákupy, klasika - Vrcholoví jsou spokojeni. Dnes reagují mazaně změnou JŘ - pracovní týden jako SO + NE. Šetří a chystají si polštář na přesčasy. Technika bez řidiče je budoucím řešením, opravdu. Doba ještě daleká, snad možné v metru. U busu + tram. si to nedovedu představit ... :-)

2 0
možnosti

No, pan Gillar je GŘ Dopravního podniku méně než jeden a půl roku. Pochybuji, že by za tu dobu byl smluven a podepsán kontrakt a dodáno mj. 40 vadných tamvají T14 a zhruba stejný počet tramvají T15. Copak Vám pan ředitel udělal, že to na něj tak bezostyšně házíte?

Mimochodem: Vaše řešení nedostatku řidičů (prosím reálné)?

0 0
možnosti
  • Počet článků 218
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2345x
Autor petice "Chceme levnější benzín a naftu". Případnou podporu můžete vyjádřit na www.petice24.com. Předseda Občanského sdružení PATRIOT CZ.

Seznam rubrik