Děkujeme za pochopení.
J95a82n 86R56á82ž
Již označení "mikrobus" či "minibus" u vozidel s možností vozit do osmi cestujících bez limitu váhy , je zavádějící. Vždyť mnohé osobní vozy např Kodiaq, či Santa Fé mohou mít sedadla pro 7-8 dospělých pasažérů + děti do 12ti let. A bylo by absurdní nepovažovat je za vozidla v kategorii "osobní", která mohou řídit držitelé ŘP sk. " B"
Myslím si, že výtka ES se týká jen ŘP skupiny C1, kde je u nás dovoleno osobě už od 18let(!) řídit vozidlo nad 3,5t přepravující do osmi osob, neb podle Směrnice EP a Rady EU, platí skupina "C" jen pro nákladní dopravu.
J46i34ř39í 55H78e20r21m79á86n31e23k
Já jsem laik s řidičákem z roku 1969. Ale, není logické, abych, když třeba vezu 16 osob měl řidičák na autobus?
BtW já autoškolu dělal v Německu. Řidičák jsme odevzdal při zkouškách zde a v roce 1989 jsem si ho nechal obnovit. A kdybych měl v Německu trvalý pobyt, tak mohu řídit vozidla až do 7,5 tun hmotnosti (praxe).
V37o21k17o45u37n 58V61l44a81d89i44m69i70r
Ale v zadnem pripade byste nesmel prepravovat osoby.
J60a54r35o55s92l63a23v 39H38e54j93n48a
"Nebo, co vlastně po nás zase Evropská unie chce?"
No přece abychom byli hodní a poslušní, bez ohledu na zdravý rozum.
J91a17n 39K85r47á30l52í73k
Souhlas, od té doby, co nás ovládla Evropská unie, se z našich zákonů, ale i životů vytrácí logika a zdravý rozum. Nejvíce je to vidět právě na silnicích, kde regulace dosáhla takového stupně, že už nikdo nechce pracovat jako profesionální řidič. Všechno je automaticky hlídáno, měřeno a kontrolováno - rychlosti, přestávky, hmotnosti vozidla atd. A proti tomu stojí řidič, který je stále jen člověk, ne stroj. Je to nerovný souboj člověka s automatickými systémy.
- Počet článků 218
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2345x