Děkujeme za pochopení.
M98a27r12t75i10n 67K73u28ř56í91t31k81a
Co se týče smlouvy na nákup tramvají 60 tramvají 14T a 250 tramvají 15T, tak plačete na špatném hrobě. Stěžujte si u exprimátora Béma a jeho lidí, kteří podepsali smlouvu, jejíž vypovězení by přišlo dráž, než její splnění.
Mimochodem Brno kdysi podepsalo se Škodou smlouvu na dodávnu 2-10 tramvají po dobu 10 let. Během prvních pěti let odebrali celkem 29 vozů 13T, potom čtyři roky nic. Chtěli z toho vybruslit s tím, že smlouvu v podstatě splnili, protože celkem měli odebrat 20-100 kusů a oni mají 29 kusů. Škodovka ve smlouvě našla kličku, že za ně zaplatili málo. Zaplatili pouze smluvní cenu, která měla být v dalších letech navýšena o inflaci, což se nestalo. Škodova pohrozila soudem a pak přišla se spásným řešením: Když od nás v rámci této smlouvy odeberete ještě dalších 16-20 tramvají, tak na to nebudeme řešit. A tak přišlo loni do Brna dalších 20 nových tramvají 13T ze Škody Transportation.
P93a92v83e38l 90Š46t75í91p14e87k
Metro jezdí bez řidiče už dávno, tramvajím tomu brání hlavně zákony a na autobusy si možná počkáme, ale i u nich je to s jistou nadsázkou možné. Jinak bych i souhlasil.
P86a89v43e28l 63M70a82c80h77a58č29e97k
Aktuálně Babiš oznámil, že zruší plánované zvýšení platů řidičů MHD.
Dobré, ne?
J91a58r57o37s80l15a47v 92H63a93l60u34z49a
Příkaz státu na zvýšení platů v jiném, často soukromém sektoru, je taková naše specialita suplující kolektivní vyjednávání. Autor krásně ukázal, kde jsou ty peníze, které by u fungující firmy, mohly zkončit na výplatních páskách řidičů bez zásahů od státu.
P22a30v84e17l 23M23a88c19h33a54č64e85k
A takových "odborníků" pro stát pracuje.. jéje..
M19i49r13o42s61l95a93v 46B66u97č87e28k
Včera jsem se vyjadřoval - (Podobný článek). Řidiči nejsou a nebudou - stav dloho trvající, předpokladatelný. Dřívejší 2 letá ZVS, řidiče produkovala. Dnes pořízení ŘP + Profesní je nesmírně nákladné. I z OV se odcházelo do Prahy za vyšší mzdou - již se neděje = ostatní náklady. Odchází se do Německa - program, včetně rodin a dětí , Anglie, Švédska. Zajímavé je Norsko ! Následně je to o mzdách - DPO stojí ročně 1 miliardu Kč !.Stav se zlepšil - předpokládám, že to není v možnostech menších měst. Nákup techniky uvážlivý - s připěním EU - Problém Prahy vidím klasicky - Nákupy, pro nákupy, klasika - Vrcholoví jsou spokojeni. Dnes reagují mazaně změnou JŘ - pracovní týden jako SO + NE. Šetří a chystají si polštář na přesčasy. Technika bez řidiče je budoucím řešením, opravdu. Doba ještě daleká, snad možné v metru. U busu + tram. si to nedovedu představit ...
V32l82a49d95i79m34í13r 46H43r68u56b73ý
No, pan Gillar je GŘ Dopravního podniku méně než jeden a půl roku. Pochybuji, že by za tu dobu byl smluven a podepsán kontrakt a dodáno mj. 40 vadných tamvají T14 a zhruba stejný počet tramvají T15. Copak Vám pan ředitel udělal, že to na něj tak bezostyšně házíte?
Mimochodem: Vaše řešení nedostatku řidičů (prosím reálné)?
- Počet článků 218
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2345x